Ford Ranger u moćnom tijelu donosi i visoku tehnologiju


Veliki i moćni pickup kamionet Ford Ranger dobio je osvježenu verziju, koja je ne samo najsnažnija i najsvestranija, nego i “najpametnija” do sada

Ford je najavio dolazak svojeg novog modela pickup kamioneta Ranger. Obnovljeni će kamionet u proces prednarudžbe za kupce s područja Europe stići krajem sljedeće godine, dok se prve isporuke očekuju tek početkom 2023. Bit će to, prema riječima njegovih tvoraca, “najpametniji, najmoćniji i najsvestraniji Ranger ikada”, koji će donijeti još više stila i snage nego dosadašnji modeli.

— tekst slijedi nakon oglasa —

Ford ističe kako je ovaj pickup odraz životnog stila, i kako su njihovi dizajneri bili vođeni time kada su osmišljavali redizajniranu verziju. Najviši standardi po pitanju sigurnosti i kvalitete bili su im glavni ciljevi, a cijeli je proces vođen s rezultatima više od 50 tisuća intervjua s kupcima – kako bi tržište dobilo upravo ono što vozači od ovakvog kamioneta žele.

Rezultat je vozilo impresivnog izgleda, s vanjštinom koja ističe njegove mogućnosti offroad vožnje i prijevoza tereta. No, tu su i LED matrix svjetla, meki materijali unutrašnjosti te veliki središnji ekran osjetljiv na dodir , dijagonale 10,1 ili 12 inča, koji je središte Fordovog infotainment sustava i sustava povezivosti – što će Rangera približiti modernim i mlađim kupcima. Ranger će moći biti stalno online i povezan s mobilnom aplikacijom, a ona će omogućiti pokretanje vozila na daljinu, očitavanje statusa, kao i zaključavanje i otključavanje vozila. Tu je i sustav kamera za nadzor koje snimaju 360° oko vozila i služe za lakše parkiranje.

Šasija je dodatno produžena i proširena, pa su tako za po 50 milimetara narasli i međuosovinski razmak i trag kotača, dok će za pogon najsnažnije verzije biti zadužen 3-litreni turbodizelski V6 motor. Iako elektrifikacija za sada nije u planu, iz Forda kažu kako će smještaj dijelova u šasiji osigurati da Ranger bude “otporan” na nove tehnologije pogona u budućnosti, tj. široki će motorni prostor omogućiti i prelazak na električni pogon. Ranger će dolaziti i u opcijama s 4-cilindraskim dizelskim motorima (2,0 litre, u izvedbi s jednim ili dva turbopunjača).

Kad je riječ o pogonu, kupcima će na raspolaganju biti onaj na dva ili sva četiri kotača, s elektroničkim sustavom prebacivanja pogona u vožnji. Ford će kod narudžbi nuditi i preko 150 raznih dodataka za razne radne, gradske ili offroad potrebe.