Apple lider tržišta pametnih satova, Wear OS najzastupljeniji

Globalne isporuke pametnih satova u trećem tromjesečju ove godine (Q3 2021) porasle su za 16 % u usporedbi s istim razdobljem prošle 2020. godine, nastavivši s dvoznamenkastim rastom nakon prethodnog tromjesečja (Q2 2021), prema Global Smartwatch Model Trackeru Counterpoint Researcha.

Globalno 5 najboljih isporuka pametnih satova prema OEM-u, Q3 2021. u odnosu na Q3 2020. izvor: Global Smartwatch Model Tracker, Q3 2021

Zahvaljujući seriji pametnih satova Galaxy Watch 4, Samsung je ostvario svoje najveće tromjesečne isporuke, smanjivši zaostatak za Appleom te je preuzeo drugo mjesto na globalnom tržištu od Huaweija. Naime, Samsung je u seriji Galaxy Watch 4 koristio Wear OS-a temeljenog na Androidu umjesto svog Tizena i to se pokazalo tržišno opravdanim. Samsung je u trećem tromjesečju pokazao bolji učinak od očekivanog. Isporuke Galaxy Watch 4 serije bile puno veće od očekivanih, više od 60% ukupnih isporuka prodano je u Sjevernoj Americi i Europi, gdje je udio modela srednjeg do visokog cjenovnog ranga visok. Kako bi dodatno povećao svoj tržišni udio, očekuje se da će Samsung na tržištu ponuditi pristupačne modele u roku od 2-3 godine kako bi se usmjerio na brzorastuće azijsko tržište. Jedna trećina pametnih satova prodanih u trećem tromjesečju 2021. godine imala je cijenu ispod 100 američkih dolara.

U trećem tromjesečju 2021. također je došlo do značajne promjene u tržišnim udjelima OS-a. Zahvaljujući Samsungu, koji je počeo koristiti Wear OS s Galaxy Watch 4, Google je zabilježio dobar rast na tržištu nosivih OS-a.

— tekst se nastavlja nakon oglasa —

Udio isporuke pametnog sata po OS-u, Q3 2018. – Q3 2021. izvor: Global Smartwatch Model Tracker, 3. tromjesečje 2021.

Apple je bio globalni lider na tržištu pametnih satova u trećem tromjesečju 2021. godine, ali je njegov udio pao za 10% na godišnjoj razini jer je izlazak Watch Series 7 na tržište odgođeno na četvrto tromjesečje. Amazfit je zauzeo treće mjesto zbog sve veće popularnosti u Europi.

U trećem tromjesečju ove godine dogodio se i brz rast indijskih brendova. Noise i BoAt, koji su zauzeli prvo, odnosno drugo mjesto na indijskom tržištu pametnih satova, isporučili su više nego dvostruko veće količine pametnih satova u odnosu na prethodno tromjesečje.

Podijeli: