Samsung Galaxy Buds Pro slušalice mogu uzrokovati upalu uha?

Bežične slušalice posljednjih su godina postale standard, dijelom zbog napredovanja bluetooth tehnologije, ali i činjenice da ih se može naći po prihvatljivoj cijeni. Oni koji su za njih bili spremni dublje zaviriti u džep, kao čest izbor imali su upravo Samsungove Galaxy Buds Pro slušalice, koje uz paprenu cijenu i impresivne specifikacije, dolaze i uz neugodan problem – upalu uha.

Prošloga je tjedna novinar portala Android Central, Chris Wedel, podijelio svoje neugodno iskustvo s korištenjem Galaxy Buds Pro slušalica, što je izazvalo brojne reakcije korisnika s istim problemom.  Naime, nakon što ih je kupio, dezinficirao i počeo koristiti, Wedel je ubrzo osjetio prve probleme, pa je promijenio nastavke koji idu uho i testirao slušalice na razne načine, no ništa nije pomoglo.

Wedelov je problem vremenom postao sve gori, što je rezultiralo upalom uha, nakon čega je odlučio posjetiti doktora.

„Osjećao sam jake bolove, a uho mi je nateklo do te mjere da liječnik kojeg sam posjetio nije mogao u njega staviti alat koji bi procijenio koliki je problem“, napisao je Wedel te je istaknuo da je imao visoku temperaturu i nepodnošljive bolove, dok mu antibiotici koje je dobio nisu počeli djelovati. 

Foto: Samsung
Foto: Samsung

 Uz brojna negativna iskustva s Galaxy Buds Pro slušalicama koja se mogu pročitati na društvenim mrežama, svoj je problem podijelio za Bug i student Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, Mislav Jovanić.

„Slušalice sam kupio početkom petog mjeseca ove godine. Odmah sam primijetio da su mi neudobne ako bi ih nosio duže vrijeme, pa sam često mijenjao ear tip da vidim hoće li to popraviti situaciju, no nije pomoglo“, rekao je Jovanić.

„Uši su me počele boljeti nakon što bi ih nosio kontinuirano nekoliko dana, pa sam ih počeo manje koristiti, dok nisam shvatio da je problem zapravo u njima“, dodaje student TVZ-a, ističući da zdravstvene tegobe ipak nisu bile toliko velike za posjet doktoru. Nakon što je vidio članak na Android Centralu, odlučio je kontaktirati Amazon i pokušati dobiti povrat novca, iako je rok za to davno istekao.

„Objasnio sam im problem i poslao im poveznice na članke te su me odmah spojili s relevantnim timom, koji mi je, bez ikakvih poteškoća, odobrio povrat novca“, zaključuje Jovanić.

Povrat novca odobren bez problema. Foto: Screenshot/Mislav Jovanić
Povrat novca odobren bez problema. Foto: Screenshot/Mislav Jovanić

Pravi uzrok zdravstvenih tegoba nije službeno poznat, no portal Olhar Digital smatra da je krivac za to upravo nikal, koji se nalazi na kontaktima za punjenje slušalica, a poznat je po uzrokovanju iritacija kože kod ljudi. Osim toga, ističu i činjenicu da Samsung za novije modele koristi akrilat, umjesto akrila, što bi također moglo biti jedan od uzroka.

Wedel je zbog upale uha kontaktirao i Samsung, koji mu je odgovorio da su svjesni problema, no trenutno nisu sigurni kada će objaviti daljnje informacije o ovoj, kako kažu, uobičajenoj poteškoći, koja se navodno može pronaći i na Samsung Galaxy Buds 2 slušalicama.

Komentar o ovom problemu zatražili smo i od Samsunga Hrvatske te ćemo ga objaviti kada ga dobijemo.