Proglašeni pobjednici prvog međunarodnog dizajnerskog hackathona u Algebri

Visoko učilište Algebra ove godine bilo je, po prvi puta, domaćin hackathona u sklopu međunarodnog natjecanja u kreativnom dizajnu The International Creative Design Challenge. Tijekom pet dana, četiri peteročlana tima studenata – po dva sa studija komunikacija i medijskog dizajna Sveučilišta Hanze te preddiplomskog studija dizajna na Visokom učlištu Algebra – natjecalo se u izradi kreativnog rješenja za uređenje brand key storea za ovogodišnjeg klijenta hackathona, Adidas.

Svi timovi imali su podršku mentora, a žiri je, nakon razmatranja svih predloženih rješenja, pobjednicima proglasio kreativni prijedlog jednog od nizozemskih timova studenata, tima koji se nazvao The Great 5.

Pobjednički tim
Pobjednički tim

“Kakav dojam prenijeti nakon ovakvog natjecanja? Jednom riječju: sinergija. Nakon dugotrajnih i neizvjesnih priprema, zahtjevnog tjedna samog natjecanja, objave pobjednika iz Nizozemske, tim The Great 5, proslave nakon, te pokretanja razrade od strane Adidasa. Zaključci su da su sve strane ispunjene pozitivnom energijom te jednim novim doživljajem. Svi studenti su ostvarili neizmjerno iskustvo u konkretnom kreativnom zadatku, a pobjednika su odlučili detalji”, naglasio je voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra, doc.art.dr.sc. Siniša Bogdanović.

Visoko učilište Algebra i Sveučilište Hanze pokrenuli su ovo natjecanje sa željom da ono postane redovito i da se u narednim godinama širi i raste, uz uključenje timova s drugih visokih učilišta i sveučilišta.

Dojmovi studenata

“Za mene je ovo bio jedan od najzanimljivijih tjedana u životu. Posjetila sam Zagreb, grad u kojem nikad dosad nisam bila, te sam s devet drugih studenata radila na projektu za jedan od najvećih sportskih brendova u svijetu. Mnogo sam naučila radeći na projektu, uključujući i koliko je važno imati dobar storytelling te kako brzo donositi odluke u timu“, kaže Yvanka iz pobjedničkog tima The Great 5.

“Bilo je jako uzbudljivo raditi za Adidas! Zadatak u čijem je fokusu bila održivost bio je vrlo zahtjevan, ali sam s druge strane osjetio i da je vrlo prirodan. Biti potpuno uronjen u jedan zadatak u posve novom gradu bilo je zaista inspirativno”, nadovezuje se njezin kolega iz tima, Emo.

“Za prvo natjecanje ovog tipa, Algebra je odradila odličan posao i omogućila vlastitim studentima da omjere svoje kreativne mišiće protiv studenata Hanzehogeschool Groningen. Kako bi stvar bila bolja, klijent nam je bio Adidas. Neovisno o krajnjem rezultatu, putem smo stekli mnogo novih znanja i iskustva, kao i nova prijateljstva”, kažu u svojim dojmovima u jednom od dva Algebrina tima, Altebra.

“Bilo je odlično iskustvo sudjelovati u ovom hackathonu, ponajviše jer smo iz prve ruke mogli vidjeti kako kreativni proces izgleda u profesionalnom okruženju. Bilo je zanimljivo vidjeti kako neki od pojedinaca koji nisu direktno uključeni u struku vizualne komunikacije doživljavaju naš poziv. Ovakvo iskustvo definitivno baca novo svjetlo na struku i dalje širu sliku za studente koji žele vidjeti što ih čeka jednom kada počnu raditi za prave klijente”, naglasio je Dinko Palsini, član tima Kaktus Algebra.