Predstavljeni poslovni rezultati Productivea: rast od 300%

Rast, jačanje proizvoda i širenje na strana tržišta s fokusom na američko, ključna je poruka odaslana s prezentacije poslovnih rezultata i planova domaće tech kompanije Productive. Na neformalnom su druženju u Zagrebu o poslovanju Productivea govorili njegovi ključni ljudi: Tomislav Car – osnivač i CEO, Jan Varljen – CTO, Ivan Lučin – VP of Engineering, Gabrijela Bošnjak – Senior BDR te Krešimir Šimičić, VP of Business Development.

Novosti iz poslovanja Productivea

Danas ovaj alat za upravljanje poslovanjem agencija svojim korisnicima nudi još modernije korisničko sučelje, koje je od 2014. godine i prve verzije potpuno izmijenjeno. Productive je sada na tržištu prisutan s mnogo više funkcionalnosti te je jednostavniji i intuitivniji za korištenje. Osim poboljšanih funkcionalnosti samog alata, i službene web stranice i brand doživjeli su rebranding.

Tomislav Car, Jan Varljen, Ivan Lučin
Tomislav Car, Jan Varljen, Ivan Lučin

Iako je Productive započeo kao interni alat za vođenje poslovanja kompanije Infinum, u posljednje dvije godine je poslovanje naraslo za više od 300%. Koristi ga više od 10.000 ljudi diljem svijeta, mahom zaposlenici u softverskim i marketinškim agencijama, a najviše takvih kupaca su na tržištima Velike Britanije, Nizozemske, Australije i SAD-a, gdje se planira jača penetracija na tržište u narednom razdoblju. Productiveom se u poslovanju služi i preko 60 agencija na domaćem tržištu.

Preko 500 poboljšanja

Tijekom prezentacije rezultata poslovanja i planova za budućnost, Tomislav Car je naglasio: “Iako je Productive mlada kompanija, rast koji doživljavamo iz godine u godinu nas tjera da ubrzano poboljšavamo funkcionalnosti alata, kako bismo našim korisnicima olakšali život i optimizirali poslovanje. U posljednje dvije godine, isporučili smo više od 500 poboljšanja proizvoda, koje olakšavaju korištenje alata, te niz jednostavnih integracija Productivea s drugim alatima koje koriste agencije, poput Slacka, Googlea, Outlooka te financijskih alata.”

Tomislav Car, Gabrijela Bošnjak, Krešimir Šimičić
Tomislav Car, Gabrijela Bošnjak, Krešimir Šimičić

“Danas su naši kupci agencije koje surađuju s velikanima poput Netflixa, Spotifya, YouTubea, Cisco sistema ili Red Bulla, ali vidimo i priliku u daljnjem jačanju tržišne pozicije te ulazak u druge segmente gdje do sada nismo bili prisutni. U fokusu širenja za budućnost nam je tržište SAD-a, gdje jesmo prisutni, ali nam je plan ojačati tržišnu poziciju na tom izuzetno konkurentnom tržištu”, rekao je Car.

Jan Varljen, tehnološki direktor Productivea se nadovezao te izjavio: “Krenuli smo s par entuzijasta, radeći na internom alatu za potrebe poslovanja Infinuma, a danas brojimo više od 30 IT stručnjaka. Rastemo i razvijamo jedinstveni alat koji uistinu agencijama pomaže da budu profitabilnije, a što dokazuje i brzina kojom rastemo. SaaS (Software as a Service) industrija bilježi ubrzanu globalnu ekspanziju i danas vrijedi skoro 145 milijardi USD, dok joj je predviđen daljnji rast od dodatnih 99 milijardi USD u idućih 5 godina. S obzirom na dosadašnje rezultate Productivea, vjerujem u kvalitetu našeg proizvoda, a dokaz tome su nam naši kupci čija se baza povećava svakodnevno”, zaključio je.