Europski pružatelj usluga telefonije u oblaku, NFON, dolazi u Hrvatsku

Europski pružatelj usluga telefonije u oblaku NFON već više od desetljeća djeluje na području Europe. Na ukupno 15 tržišta trenutačno se njihovim servisima koristi preko 40.000 korisnika koji imaju preko 550.000 aktivnih telefonskih priključaka. Snažan rast poslovanja potaknula je, sasvim očekivano, i pandemija koronavirusa zbog koje su alati za udaljeni rad i komunikaciju postali sve popularnijima. Na krilima toga i u skladu s postupnim širenjem na područje cijele Europe, NFON je ovoga tjedna objavio i kako će se, uz Poljsku, gdje su njihove usluge odnedavno dostupne, sada proširiti na Sloveniju i – Hrvatsku.

Svestrana Cloudya

NFON je, dakle, njemačka kompanija koja se bavi primarno glasovnom komunikacijom i zamjenom “starog” rješenja, PBX centrala smještenih na lokaciji korisnika, centralama u oblaku. Ovime fiksna telefonija seli u njihov sustav Cloudya, a njoj se tamo priključuju i dodatne digitalne usluge za potpuno integriranu internu i eksternu poslovnu komunikaciju.

Osim glasovnih poziva, koji su osnova svega, unutar iste se platforme mogu obavljati i video pozivi (moguće je i “skakati” između audio i video poziva, bez prekidanja veze), a usluga će u narednom razdoblju omogućiti i simultano dijeljenje ekrana svih sudionika video konferencije, pa čak i izravnu integraciju s nekim od više od 60 softverskih CRM rješenja. Time Cloudya postaje sveobuhvatni alat za komunikaciju koji obuhvaća gotovo sve kanale potrebne poslovnim korisnicima.

U Hrvatskoj je penetracija cloud telefonije trenutačno niža od 12%, pa NFON u preostalih 88% vidi svoju priliku
U Hrvatskoj je penetracija cloud telefonije trenutačno niža od 12%, pa NFON u preostalih 88% vidi svoju priliku

Ured je bilo gdje

Ono što razlikuje NFON od postojećih rješenja i usluga jest upravo to – jedna platforma u kojoj se može obavljati sve, uz plaćanje pretplate po korisniku. Prednost je i fleksibilnost pretplate, pa se ona obračunava samo za aktivne korisnike, dok se popis korisnika može mijenjati bilo kada.

Servis Cloudya omogućava telefoniranje s fizičkog, fiksnog ili DECT telefona, računala (u web pregledniku ili aplikaciji) ili pak putem mobitela. Sve što pritom treba imati jest stabilna internetska veza. Za razliku od klasične VoIP telefonije ovo rješenje moguće je koristiti bilo gdje, kod kuće, u uredu ili u pokretu, korištenjem istog korisničkog računa i istog (fiksnog) broja telefona.

NFON će na hrvatsko tržište ući preko svojih prodajnih partnera, a mrežu partnera planiraju proširiti po cijeloj zemlji. Svojim će pristupom omogućiti manjim IT tvrtkama koje inače prodaju softver, cloud usluge ili djeluju kao sistem integratori, da postanu partneri i u svoju ponudu dodaju i njihove usluge cloud komunikacije.