‘Legenda o ukletom dječaku’ u interaktivnom okruženju proširene stvarnosti


Domaći startup Equinox Vision, inače jedan od nagrađenih startupa na Idea Knockout 2018., i proglašen za najbolji startup u CEE regiji iste godine, je prošlih dana (točnije za Halloween) pustio u pogon svoju prvu lokacijsku igru u proširenoj stvarnosti (augmented reality, AR), u parkovima i trgovima Zagreba na potezu između Glavnog kolodvora i katedrale. Igra je implementirana u njihovoj platformi za kreiranje i objavu interaktivnog AR sadržaja “Equinox XR,” i može se igrati preuzimanjem istoimene aplikacije za Android i iOS uređaje.

Igra započinje na lokaciji Tomislavovog trga, a priča ide otprilike ovako:

Centar Zagreba preuzele su mračne sile i kletvom zarobile nevinu dušu u svijetu mrtvih. No, stara legenda kaže: “Nahraniš li crnu mačku mandragorom, moći ćeš proći kroz Vrata mrtvih i spasiti nevinu dušu zarobljenu kletvom.”

Jesi li dovoljno hrabar?

Tehnologija koju razvija ovaj startup je inovativan način korištenja proširene stvarnosti gdje se sadržaji prikazuju na GPS lokacijama, ovisno o preciznosti GPS prijema. Na ovaj način, uspjeli su stvoriti platformu koja može pokriti cijeli planet sa sadržajem proširene stvarnosti, te integrirati poslovne procese u takav sadržaj. Osim igranja, mogućnosti uključuju prodajne točke, reklamne sadržaje i vizualizacija informacija smart city infrastrukture.

Igra, koju su nazvali “Legenda o ukletom dječaku”, je besplatna i trebala bi postati javno dostupna tijekom ovog mjeseca.