Usain Bolt novo lice Epsonove promidžbene kampanje

Usain će, zajedno s Epsonovim pisačem EcoTank, biti glavna zvijezda TV promidžbene kampanje koja počinje krajem ovog tjedna u Ujedinjenom Kraljevstvu i Njemačkoj, a pojavit će se i na plakatima, na mreži u reklamnim natpisima na web stranicama, na prodajnim mjestima u velikim maloprodajnim objektima, kao i na društvenim mrežama diljem regije EMEAR. Usain će na svoj vedar i opušten način pokazati kako s Epsonovim pisačima EcoTank, bez spremnika s tintom i bez gnjavaže, možete biti opskrbljeni za do tri godine ispisivanja.

Od izlaska pisača EcoTank sa spremnikom za tintu velike zapremnine na tržište 2010. godine prodano ih je više od 60 milijuna diljem svijeta, što je kupcima uštedjelo do 90 posto na troškovima ispisa. Umjesto spremnika, pisači imaju bočice s tintom velikog kapaciteta. Epson je nedavno osvježio nagrađivani asortiman pisača EcoTank, čime je zaposlenim kućanstvima i malim uredima omogućio jednostavno ispisivanje po izuzetno niskoj cijeni po stranici. Svi novi Epsonovi pisači EcoTank opremljeni su tehnologijom ispisa bez upotrebe topline Micro Piezo, koja štedi energiju i resurse zbog manje učestalosti kvarova. 

Predsjednik Epson Europe, Yoshiro Nagafusa, komentirajući ovo partnerstvo rekao je: „Usain je savršen partner za nas! On je jedan od  najpopularnijih ljudi na svijetu i njegov zanimljiv karakter pomoći će u tome da naša ekonomična rješenja za ispis budu predstavljena na zabavan, upečatljiv i interesantan način. Budući da sve više nas radi od kuće, a moderan obiteljski život donosi sve više obaveza, sada je pravi trenutak da povećamo razinu osviještenosti o pisačima EcoTank i pogodnostima smanjenja troškova koje oni pružaju.”

Usain Bolt izjavio je: „Oduševljen sam što ću raditi s Epsonom na širenju vijesti o pisačima EcoTank. Surađujem samo s robnim markama za koje vjerujem da zaista mogu napraviti promjenu. Pisači EcoTank uklanjaju brojne frustracije koje izaziva ispis sa spremnicima, stoga sve što može malo olakšati život mora biti dobra stvar. Ali ovdje je riječ o mnogo više od toga! Imamo brojne zajedničke vrijednosti, kao što je stvaranje bolje budućnosti. Epson to radi izgradnjom povjerenja svojih korisnika kroz proizvode koji pomažu zajednicama da rastu i napreduju. A meni je najvažnije nadahnuti ljude da slijede svoje snove, bez obzira na to koliko su ti snovi mali ili veliki.”

Ako želite pogledati novu TV reklamu i vidjeti neke dodatne snimke snimljene tijekom snimanja kampanje, pogledajte Epsonov YouTube kanal.