Twitter testira novo mjesto za prikazivanje oglasa

Redovni korisnici Twittera zasigurno su navikli na frustrirajuću činjenicu da se svako malo pojavljuju oglasi na feedu, no čini se da tvrtka u planu ima još jedno mjesto gdje bi ih mogli postaviti – usred odgovora na objavu.

„Od danas testiramo novi format oglasa u Tweet razgovorima. Ako ste dio ovog testa (koji je globalni: samo na iOS-u i Androidu), primijetit će te oglase nakon prvog, trećeg ili osmog odgovora pod tweetom“, napisao je tvrtkin voditelj proizvoda i prihoda, Bruce Falck.

Sudeći po GIF-u kojeg je objavio Falck, oglasi usred odgovora ne izgledaju kao dobra opcija. Uzimaju mjesto zanimljivijem sadržaju te će se tijekom opsežnih rasprava vjerojatno događati da korisnici slučajno kliknu na neki oglas.

„Testirat ćemo različite izglede, kontekstualno relevantne oglase, različite točke i frekvencije umetanja i tako dalje. Ispitat ćemo svoje znanje i saznat ćemo je li ovo nešto što želimo učiniti trajnim“, zaključuje Falck.

Čini se da twitteraši nisu zadovoljni novim mjestom za oglase.

„Razumijem da trebate zaraditi, ali već smo prenatrpani oglasima. Ako je veća vrijednost onih između odgovora, onda uklonite oglase s glavne vremenske trake“, napisao je jedan korisnik Twittera.