Oči širom zatvorene – kampanja upozorava na opasnost upotrebe mobitela u vožnji

Upotreba mobitela za vrijeme vožnje i brzina prednjače u uzrocima teških prometnih nesreća u Hrvatskoj. Prema posljednjim podacima Ministarstva unutarnjih poslova u 39% teških prometnih nesreća uzrok je prekomjerna brzina, dok je uzrok 11% nesreća distrakcija u vožnji, među kojima prednjači korištenje mobitela. Ističe se i podatak da je u Hrvatskoj porast poginulih na cestama od čak 13,1% u odnosu na 2020. godinu, što je znak za uzbunu svim vozačima i drugim sudionicima u prometu.

LAQO, prvo hrvatsko digitalno osiguranje, prije nekoliko mjeseci predstavilo je program prevencije putem telematike, LaqoPrevent. Program prevencije je pokrenut kako bi vozači mogli pratiti razne aspekte svoje vožnje i time utjecati na smanjenje ključnih rizika u prometu. LaqoPrevent koristi tehnologiju telematike koju korisnici dobrovoljno aktiviraju, a koja prati prekomjernu brzinu, naglo kočenje i korištenje mobitela te potiče vozače na odgovornu i sigurnu vožnju.

Instagram kampanja i dodatna signalizacija

Kako bi hrvatske prometnice bile sigurnije za sve sudionike, LAQO će intervenirati na nekim od crnih točaka, odnosno dionicama na kojima su prometne nesreće češće. U dogovoru s prometnim stručnjacima i nadležnim institucijama, postavit će dodatnu prometnu signalizaciju koja će upozoravati vozače da prilagode brzinu.

Uz to, LAQO pokreće edukativnu kampanju Oči širom zatvorene, u sklopu koje će neke od najpopularnijih Instagram zvijezda upozoriti na opasnosti korištenja mobitela u vožnji. Akciju su podržali Ivan Šarić, Andrea Andrassy, Nana Nadarević, Silvije Pleština, Marko Vuletić i Juraj Šebalj.

S obzirom na to da LAQO trenutno nudi osiguranje motornih vozila, u sklopu programa LaqoPrevent promičemo sigurnu vožnju i odgovorno ponašanje. LaqoPrevent je pravi hit među našim korisnicima koji pokazuju koliko im je stalo da prate različite aspekte svoje vožnje i tako direktno utječu na smanjenje ključnih rizika u prometu. Odlučili smo dodatno pomoći povećanju sigurnosti na hrvatskim cestama. Dodatnom signalizacijom na crnim točkama te kampanjom ‘Oči širom zatvorene’ napravit ćemo još jedan korak prema sigurnijim cestama,” poručila je Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.