Select Page

Rozy je popularna Instagram influencerica iz Južne Koreje. Ima 22 godine, karijeru je započela prije nekoliko mjeseci i već sada ima preko 65 tisuća pratitelja. Kao i većina influencera na ovoj društvenoj mreži, posjećuje atraktivna mjesta, nosi zanimljivu odjeću, fotografira se u šablonskim pozama i reklamira brandove koji joj za to plate. Navodno ima već preko 100 sponzora u redu čekanja koji bi željeli da Rozy reklamira i njihove proizvode. Jedino neobično u cijeloj priči jest da Rozy – ne postoji.

Izmišljena za potrebe marketinga

Ona je, naime, rezultat digitalne tehnologije, stvorena je na računalima u južnokorejskom studiju Sidus Studio X ovoga ljeta. Ova se kompanija bavi animacijama i digitalnim ilustracijama za potrebe filma i marketinga, pa je odlučila izraditi i svoju virtualnu influencericu.

Kad je riječ o stilu i publici, Rozy je prilagođena milenijalcima (rođenima u pravilu od 1980. do 2000. godine). Njezini autori kažu kako im tehnika 3D modeliranja koju koriste omogućava da njihova influencerica prikaže gotovo 800 poza i različitih izraza lica, a u prvim mjesecima “života” na njezinom Instagram profilu nitko nije prozreo da se radi o virtualnoj, računalno generiranoj osobi.

Već sada za oglase joj plaća nekoliko kozmetičkih i modnih kompanija, kao i proizvođač automobila Chevrolet. Potpisala je i osam ekskluzivnih ugovora o marketinškoj suradnji. Na temelju velikog interesa za Rozy, studio koji ju je stvorio očekuje da će ove godine uprihoditi oko milijardu korejskih wona (5,4 milijuna kuna).

Sigurni su da će, kakve god u svijetu Covid-restrikcije bile, Rozy moći “putovati” i fotografirati se, imat će uvijek 22 godine, izgledat će savršeno u svakoj prilici, a i nitko joj neće moći “iskopati” neki skandal iz prošlosti i baciti joj mrlju na savršen imidž.

Želite li je i sami popratiti, link na njezin Instagram profil je ovdje.