Ubuduće TPM nužan i za igranje?

Riot Games je prvi developer igara koji je odlučio iskoristiti Microsoftov pristup obaveznom korištenju SecureBoota i TPM čipa da bi onemogućio varanje u svojoj igri Valorant. Njihov vlastiti, namjenski pisani softver protiv varanja u igri, Vanguard, naime, u slučaju da se igrate na novim Windowsima 11 koji još službeno nisu izašli u konačnoj verziji, zahtijeva funkcionalni TPM čip i SecureBoot značajku.

Verzija Valoranta instalirana na Windowse 10 ne zahtijeva niti jedan od gornja dva uvjeta da bi se pokrenula, barem za sada.

Prednosti TPM-a su vezanje računa uz konkretno računalo – baš određeni hardver, a ne samo uz lozinku, što je sigurniji način detekcije osobe, u ovom slučaju varalice, jer se obično igramo na samo jednom računalu, a ne na njih nekoliko, za razliku od poslovne primjene računala gdje se logiramo na razna računala na poslu i doma i podjednako koristimo Outlook, Word, internetski preglednik i sve ostalo što nam treba neovisno o konkretnom stroju. S igrama obično nije tako.

S druge pak strane, kritičari ovakvog pristupa se pitaju nije li Riot pretjerao u svom već i od ranije poznatom nepopustljivom pristupu spram varalica.